Gå til innhold

Au,au,au... "snufs"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir de snart legevakts tur på meg.Etter brystreduksjonen /løftet mitt har det nå blitt 2 store hull rett under bystet liksom. Har hatt det ganske lenge nå og har renset og bandasjert for den store gullmedaljen,Men må bare innse at det er blitt verre. Såret er større og jeg blir uvel av å holde på med dette nå. Må in for en sjekk nå innan det blir rengæli uff.:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.Sånn hadde en slektning det etter medisinsk brystoperasjon.

Hun har hatt problemer i årevis,med konstante smerter i nervene rundt brystene.

Håper du ikke får betennelse..god bedring

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg hadde brystreduksjon for 2 år siden, og opplevde akkurat det samme.

Men etter en pencillinkur, ble det helt fint, og idag har jeg ingen merker etter det. Hvor mye fikk du fjernet på hver? Jeg hadde 1,6 på hver.

Lykke til!!!!

Klem:-)

Skrevet

Hei. det var betennelse og jeg fikk pennecelin. Kom dit og hadde jammen feber i tilegg. ikke rart jeg føler meg vissen. Ble godt plastret om og skal på skifte og kontrol så føler meg tatt hånd om. Legen som såg på sprekken mente at det ville bi et stygt arr der, men at jeg mest sannsynlig har krav på err korreksjon på klinikken som opererete siden dette er en komplikasjon som jeg ikke selv rår over, og andre gangen det ble sydd blev det også finere arr, så det er kanskje godt for noe.

Det ble tatt 360g på ene brystet og 377g på det andre, men må legge til at dette er min andre dekkede brystoperasjon. Jeg fikk dekket en brystreduksjon da jeg var 15 år gammel også. så tilsamen er det nok blitt en del.

Klem.cat.

Gjest lillehi
Skrevet

Bra du fikk behandling!!!!!

lykke til!!!

klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...