*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Kiloene sniker seg veldig raskt på og jeg tenker at det hadde vært sunt for både mor og barn å komme i litt bedre form. Er i 2. trimester og ganske så utrent... Noen gode råd?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hvis du er SATS-medlem (eller kunne tenke deg å bli det), er det jo veldig greit å slenge seg på SATS gravid-timene, så får man tilpasset trening. Ellers så er det jo mye man kan gjøre på egenhånd nå når det er begynner å bli lysere og varmere, gå raske turer, sykle, trene med håndvekter hjemme (krever litt selvdisiplin, da ;-)). Samt GravidYoga, kanskje ikke så mye "trening", men fantastisk deilig! Lykke til.
wennis Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tror de fortsatt tar inn frivillige på det treningsprosjektet som kjøres på idrettshøyskolen. Det er 50% sjanse for å komme med i treningsgruppa der. Står om det på forsida på bim - hvem du skal kontakte etc. Jeg har vært med fram til nå, og det er kjempegøy! (og gratis:-) Du kan trene 2-3 ganger i uka sammen med andre gravide. Jeg har gitt meg nå siden jeg har termin på fredag:-) men har hatt kjempeutbytte av treninga der - akkurat passe hardt, og god blanding av kondis og styrke + masse trening for bekkenmuskulaturen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå