Hvitveis Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei jenter, var på do akkurat nå og da fikk jeg krampelignende smerter nederst i magen/underlivet, det kom på slutten da jeg tissa, nå er det bare ømt....er dette normalt? Håper på svar fra noen:)
lin76 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Veldig normalt, så du kan slappa av! Det er bare livmora som utvidar seg - "voksesmerter".
Hvitveis Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for svar, godt å høre at det er normalt. Ble litt redd ja, er jo bare 5 uker på vei og førstegangs som du sikkert skjønner:)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 det kan også være krampe i blæren din etter den ar tømy seg:-) er nok ikke noe galt med spiren, :-)
Hvitveis Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Godt å høre at det er normalt:) blir bare så redd når jeg ikke vet hva det er som skjer, nå stikker det på den ene sida med jevne mellomrom samt at jeg er øm, men det er vel normalt det å håper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå