Gå til innhold

Kramper nederst i magen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, var på do akkurat nå og da fikk jeg krampelignende smerter nederst i magen/underlivet, det kom på slutten da jeg tissa, nå er det bare ømt....er dette normalt? Håper på svar fra noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig normalt, så du kan slappa av!

Det er bare livmora som utvidar seg - "voksesmerter".

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å høre at det er normalt. Ble litt redd ja, er jo bare 5 uker på vei og førstegangs som du sikkert skjønner:)

Skrevet

det kan også være krampe i blæren din etter den ar tømy seg:-) er nok ikke noe galt med spiren, :-)

Skrevet

Godt å høre at det er normalt:) blir bare så redd når jeg ikke vet hva det er som skjer, nå stikker det på den ene sida med jevne mellomrom samt at jeg er øm, men det er vel normalt det å håper jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...