tudeluuu Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er det noen her? Prøver bare å se om det er noen nylig overflyttet fra barnimagen? Hadde vært gøy å høre hvordan du har det nå i barseltiden!! klem
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg er en nybakt februarmamma:) hadde egentlig termin i januar da, men gikk 10 dager over! men er uansett nyinnflyttet fra BIM:)
klumpen og gullet Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er her! Skulle vært februarmamma, men gullet kom 30 januar, èn uke før tiden... Jeg kvalifiserer vel nesten til februarmamma for det? For å si det sånn, fødsel var piece of cake, dette her er drit vanskelig! =) Og helt fantastisk!
Berrudi Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg fødte min sønn 6.februar(hadde termin den 2.) Det er nr.2- har ei jente på 2 år fra før!! Så langt har barseltiden bare vært fin og hyggelig.Vi koser oss hjemme sammen med far som er hjelpsom og snill! Tror nok det blir littt anderledes fra mandag da jeg skal greie alt på egenhånd.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er også her! )) Fødte 7. feb. Kommet litt inn i mammarollen nå Meeen, gruer meg bittelitt til samboeren ikke skal være sammen med oss på dagtid lenger.. snufs..
Lompa75 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Hoppsann! Vi har det fint, men har ei som eeeelsker å henge i puppen... Må snart finne ut av dette her ;o) Ellers ser vi ikke frem til at pappa er ferdig med omsorgspermisjonen, nei... Deilig å ha han her, ja.
baby 07.02. Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg fikk en sønn 7. feb dette er da nr to Vi stooooor koser oss. Deilig å ha pappa hjemme. Gleder meg på mange trille turer.
krepsen75 Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Fikk ei jente 6. febr. Lite søvn og småkaotiske tilstander i heimen med to storesøsken på 3 og 5 år som skal venne seg til nye ting, vi voksne må finne ut av nye rutiner.........men det går seg nok til! Og jenta er skjønn!!!
Løvinne77 Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jepp, ble førstegangsmamma 04.02 Sliter max med amming og er på tur til å gi det opp. Ellers er snusken snill og nydelig og vi lærer sånn litt etter hvert...
smurfelise Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Da er vi også kommet over hit.Hadde egentlig termin den 22.02, men lillegutt bestemte seg for å komme den 02.02. har fine dager hjemme, og lærer noe nytt hver dag Lillegutt er skikkelig mammadalt blitt allerede.
tudeluuu Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Så gøy at vi er flere! Jeg fødte 13.02, min gutt nr 2, som til nå har vært snill dagen og natta lang. Det eneste er at han skal ha pupp hver 2.-3. time hele døgnet, og det er litt slitsomt. Håper det går seg til etterhvert! Også bæsjer han hele tiden. Noen flere med 10 x bleieskift hver dag?? Er forøvrig ikke like panikkslagen denne gangen. Litt mindre nattevåk, og tidligere erfaring har vel takken for det! =)
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 21. februar 2008 #12 Skrevet 21. februar 2008 Februarmamma her også, 8 dager på overtid:) Begynner så vidt å komme i en rytme. Vesla svelger mye luft når hun drikker, så nå har jeg begynt å pumpe meg og gi flaske i stedenfor. Ellers så koser vi oss masse:) Gleder meg veldig til å komme helt i gjenge og i form, og kan gå lange turer, og ta kafe`besøk og slik:)
Labambie Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er selvsagt også her! Jeg kvalifiserer meg som februarmamma, selvom snuppa kom i januar vel? Hehe,hadde termin 10.februar men fordi jeg fikk preeklampsi og til slutt eklampsi så måtte hun ut før, og det hele endte i hastekeisersnitt. Er langt ifra bra enda,men tar en dag av gangen og ting blir stadig bedre. Det viktigste er jo at jenta mi har det bra! Hu kom til verden mandag 21.01 kl 17.37 og veide 4045 gr, og det var 2 uker og 6 dager før tiden. Er gøy å se det er flere av oss her! Håper alle hadde en fin fødsel og nyter barselstida. Stor klem fra Lene og Mari
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 Er med je og;)... Elin kom til verlden den 8 feb. 1 dag för termin. Vi koser oss hjemme mens storesöster er i bhg. litt på dagen å far på jobb..
klumpen og gullet Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Ja, tudeluu, gullet mitt bæsjer også vannvittig mye! Sikkert ti bleier om dagen! He, he, denne morsmelka er så himla lett fordøyelig.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Jeg ble februarmamma jeg også, gitt! 3. februar kom jenta, 3 dager før termin, og hun er nummer 3 i rekken; vi har to gutter på snart 3 og 5 fra før! Vi storkoser oss hjemme, men tulla liker å være på farta også, så det blir mange turer med vogna!
hedi&lille leah Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 heihei:) Nybakt februarmamma her og. Fødte den 8.feb, så snuppa mi kom en uke for tidlig:) Barseltiden er kos og bli kjent med babyen.Men ammeproblemer og søvnmangel og smerter i underlivet er ikke noe særlig:/ Ellers koser vi oss med pappa hjemme ,som snart skal i jobb igjen..det blir trist:( Omsorgspermisjonen burde vært litt lengre!
tudeluuu Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. februar 2008 Enig.. man trenger igrunn noen til å være hjemme, iallefall gjorde jeg det sist. Gutten var så klengete og ville ikke ligge for seg selv de 6 første ukene, så jeg fikk ikke dusjet eller spist eller noe mens gubben var på jobb (litt satt på spissen selvsagt, men omtrent så ille), så dagene var lange, og traurige.. Men nr 2 er helt anderledes.. han sover gode dupper, og kan gjerne ligge litt for seg selv. Skriker kun når vi skifter bleie, eller hvis han har mye luft i magen. Nå venter jeg igrunn på at det skal slutte å regne, og at sola skal titte fram, så vi kan ta vår første trilletur sammen..
ja08 Skrevet 22. februar 2008 #19 Skrevet 22. februar 2008 Jeg var med i januarklubben, men gutten ble født 5 februar. Han er en trygg og fin gutt. Lett å ha med å gjøre. Verre med mammaen som har hostet i et par uker og hatt feber og brystbetennelse i noen dager nå, men er takket være antibiotikaen i bedringen. Han har stakkars fått grønn vondt i magen bæsj av medisinen, men klager lite. Han er bare en drømmebaby og storesøster er også drømmesøster og hjelper mye til. Men, det er krevende med baby og jeg blir litt sår innimellom fordi jeg ønsker mere tid med henne, men slik er det med små babyer-de er tidkrevende uansett hvor snille de er.
happy og to små Skrevet 22. februar 2008 #20 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg fødte en liten datter for en uke siden. Hadde termin 1 februar, men fødselen ble satt i gang 14 dager på overtid. Har nå hatt 5 dager hjemme, hun spiser hver 3-4 time, og sover stort sett resten av tiden. Koser oss veldig! Gruer oss til pappa skal tilbake på jobb vi også... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå