dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Var det ikke noe med 08100 eller no?? Gjelder det fortsatt?
Nanna:-D Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg besilte med den koden som det var ei som la ut her, men så prøvde jeg ei stønn etterpå men da gjalt den ikke lenge.. Desverre...
Gemini7 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Dessverre, 2 uker siden den koden funket- jeg fikk bestilt masse!!! Men salget fortsetter vel, så det er likevel billig det de har igjen, man får bare ikke halv pris av den halve prisen lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå