Gå til innhold

Utrolig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det ha seg at folk som er gravide i 2. trimester FREMDELES lurer på hva de kan spise eller ei? Burde de ikke ha det soleklart for seg etter flere måneder som gravide?

"Jeg vet jeg ikke kan spise rått kjøtt, men kan jeg spise spekemat?" Det er visst noen som går gjennom livet med hodet under armen...

Dessuten ser det ut som om de fleste finner veien inn til BIM, men ikke til Google eller matportalen!???!

Jeg bare forstår det ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange er usikre rett og slett, det er kanskje lettere å spørre noen enn å finne ut av tingene selv. Syns ikke man skal kritisere noen for det, men jeg er enig med deg. Det spørres om mye rart og kanskje man bør tenke seg litt om og bruke litt skjønn før en stiller de mest absurde spørsmålene ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan google graviditetssymptomer også istedet for å spørre på samtlige forum om en er gravid eller ei..jeg har liksom ikke kikkersikte inn i livmora til folk. For det å gå på apoteket og kjøpe en test blir aaaaltfor komplisert. Svarte, blir sulten av dette her jeg.

Skrevet

Jeg tror at folk gjerne vil ha oppmerksomhet mer enn svar på det med symptomene. Litt sånn som de blir i en venninnegjeng hvis de har noe spennende å fortelle om. Barnslig synes jeg.

Skrevet

jeg er SÅÅÅÅÅÅ enig med HI!!!!! hvorfor spør man her når man tydeligvis har nettilgang og mulighet til å finne ut av tingene selv!!! utrolig!!!!

Skrevet

Uff for et kjedelig liv dere må ha som sitter å erger seg over hva andre spør om...! Stakkars mennesker sier bare jeg...!

Skrevet

Yes - endelig litt sympati i min retning *dagen er reddet* Har jo vurdert å ta opp en hobby for å slippe å ergre meg sånn, men det er jo så innmari kjekt å sitte her og irritere seg over livets store spørsmål: "Hvorfor er puppene mine ømme? Hvorfor er puppene mine IKKE ømme? Kan jeg få mensen og likevel være gravid? ER jeg gravid? Hvor mange dager igjen, jenter? Hvor mye har dere gått opp i vekt?" Listen er endeløs. Sannelig, jeg sier dere: BiM har blitt min nye hobby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...