Anne-B. Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 At man kan slumpe til å kjøpe like klesplagg, det er jo så, men jeg liker det ikke når folk hermer. For eksempel ei jeg har i nær familie, hun er ikke noe gøy å gå og shoppe med, fordi hun kjøper helt likt, selv om jeg hinter fram på med "åh, ja, en sånn har jeg." Hehe, flere som ikke liker det?
Dronningen! Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 hahaha Vi bor i rekkehus, 4 i rekke og gjett hva 3 av de har hermet etter oss på? Alle har rullgardin på kjøkkenet... hadde de vært forskjellige så hadde det vært helt greit, men alle er fra IKEA og samme type. Da snakker vi herming...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Spiller det noen rolle om folk hermer da??? De liker vel stilen din da.... Gjør ihvert fall ikke meg om noen hermer etter meg:)
Anne-B. Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg liker det ikke i det hele tatt. Klærne mine er et uttrykk for meg. Det slo meg nettopp at jeg er et produkt av vestlig individualisme. Som om jeg ikke visste det fra før
jordbær mathilda Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Gidder jeg ikke å bry meg om det!
Anne-B. Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Det hørtes nå ganske kjekt og avslappende ut.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Unnskyld meg, men kaller du det herming fordi alle har kjøpt rullegardin fra ikea? Vet du hva rullegardiner koster andre steder? Hadde det nå vært en eller annen spesiell butikk, men ikea? Det nytter ikke å bli sur fordi noen andre har like ting som de man har kjøpt på ikea, altså...
firemerkersmør Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 3 av husene i rekken vår har IKEA kjøkken. DE HERMER!!!!!! Heh, not.......
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Da får dere begynne å handle på rådyre designbutikker, der ingen andre med vettet i behold handler.
Cat.68 Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Det plager ikke meg i det hele tatt. Det betyr jo bare at vi har samme smak/stil. Jeg kan jo ikke nekte andre å like det samme som jeg liker???
Dronningen! Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Fru skogmus... Tror du alle som går forbi ser at du og naboene har likt kjøkken? NOT!!!! Ser alle som går forbi at naboene har helt like rullgardiner fra IKEA? Ja.... Synes faktisk at det går an å velge noe annet enn hva alle andre har....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, husker jeg irriterte meg over ei venninne på barne- og ungdomskolen som hermet. Hun kjøpte mye like klær som meg, og var det et plagg jeg ønsket meg så kjøpte hun det garantert
dama Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 jeg synes det er helt idiotidk å gidde å bruyke tid og energi på å irritere seg over noe sånt tull... jeg ser det heller som et kompliment hvis noen synes at det jeg gjør, sier eller kjøper er så bra at de ønsker å gjøre det samme selv...
Anne-B. Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. februar 2008 Det er jo ikke til å unngå at man har like klær av og til, men jeg er ikke komfortabel med å ha på meg det samme som noen andre. Da skifter jeg faktisk, fordi det føles ekkelt. Da blir jeg også irritert om jeg er på butikkrunde med noen, og jeg sier at jeg faktisk har akkurat det plagget, også kjøper de det.. Spørs selvfølgelig hva det er, singleter og sånne "ubetydelige" er ikke så farlig, men..
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 So what om folk hermer???? Idiotisk av deg å bruke energi på og tenke på det. Minner meg om da jeg var fjortis..da var det liksom dumt og herme!!!
Anne-B. Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2008 Jeg syns det er dumt å herme fremdeles.
dama Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 og jeg synes fremdeles det forferdelig umodent og barnslig å i det hele tatt legge merke til om andre hermer.... tror faktisk at verdensfreden står i fare her......
dama Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 men det gjør den jo egentlig allerede.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå