Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vi bruker nå en liten dråpe malt i hver flaske... og hun får bæsjet godt... men likevel ser jeg at hun presser og hører magen romle... så derfor lurte jeg på hvilken virkning sukkervann og fennikelte har?? Tenkte jeg skulle prøve fennikelte til hvert måltid... men hvor mye skal til for å få roet magen til vår lille skatt??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Heisann Fennikelte hjelper mot luft i magen, dvs de får ikke mindre luft men boblene sprekker og blir mindre og dermed ikke så vonde. Sukkervann er mildt smertestillende og kan hjelpe ved luftsmerter Malt hjelper på trege mager Det jeg gjorde med snuppa var å gi henne ca 10 ml fenikkelte før hvert måltid, det hjalp kjempemye. Og når hun hadde vondt så fikk hun en ts sukkervann for å roe ned slik at hun fikk sove :-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for svar!! Da satser vi på fennikelte fra i dag av da... bæsjen renner ut... beklager detaljene:) Heheheh!! Tusen takk!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 når en skal gi fennikelte, skal den varmes opp igjen litt før babyen får den? eller er ikke det nødvendig?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Trenger ikke varme den opp igjen, bare pass på at den ikke er iskald :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå