*surrehue* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er snart i uke 16 og synes det er merkelig at ikke innkallingen er kommet.
Fornøyd med tøybleier Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg fikk den vel rundt uke 14-15 tror jeg.... ring sykehuset du er satt opp på kanskje?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Fikk min i uke 11 eller 12 jeg, sammen med svar på fødeplass.
Pysjen Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Det kommer vel an på når legen sender hendvisningen det.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 ringte sykehuset i uke 13 å fikk dem til å sette meg opp på en time. orka ikke å vente på brev. så jeg skal 17 mars
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg endte opp med å ringe dem selv, er i uke 17 og har fremdeles ikke fått innkalling. Jeg var visst "forsvunnet" i papirmøljen. Ekstra kjekt når jeg egentlig står på hasteliste pga høyt blodtrykk. Arg.
alene32 *høygravid* Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg er enig med de andre her, du burde vel egentlig ha fått svar på det nå. Det er vanlig at legen sender henvisning til sykehuset der du velger å skulle føde. Legen søker om plass for å føde og samtidig henviser om ultralyd. Det jeg synes du bør gjøre er å ringe sykehuset som du og legen din ble enige om og høre om de har fått søknaden om plass og spørre om time. Jeg husker ikke når jeg fikk min innkalling til time, men fikk den i god tid før timen. Men ring du, så får du vite det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå