Håperpåønskebaby Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Føler jeg spør her ofte, men prøver alikevel.... Skiftet jo fra vanlige p-piller til minipiller i august. Mistet da menstruasjonen helt. Fikk 4. februar menstruasjon. Den varte til og med 15. Har etter dette hatt blødninger i forbindelse med samleie.. Kan noen fortelle meg hva dette kan komme av? Og om jeg må til lege... Håper at mange kan svare meg..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 skulle gjerne svart deg, men har ingen erfaring med minipillen... men du kan jo ringe helsestasjonen og spørre fks? ellers skader jo ikke en tur til legen!
Håperpåønskebaby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Vat egentig det med blødninger i forbindelse med samleie jeg lurte mest på..
Lykken_er_tre Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Høres ut som om fu har mellom blødninger, ikke farlig bare irriterende... Om du er bekymret bør du snakke med legen din, men om det ikke er noe stort problem går det seg nok til i løpet av ett par mnd. Pleier å være litt kluss når en bytter prevensjon.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Blødningene under samleie trenger ikke og ha noe med minipillen og gjøre, det kan hende du har fått et rift oppi der, når dere har hatt sex, omtrent samtidig som du begynte på minipilla, og at det rives opp igjen hver gang dere har sex.,.. men vist du er i tvil, ring legen din, eller spør lommelegen på nettet;)
Håperpåønskebaby Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Er etter den eviglange menstruasjonen det har vært slik..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 som sagt.. vanskelig får oss og si... jeg vet ikke om jeg ville kalle det mellom blødning, vist det bare er under samleie... men ta en tlf til legen da vel?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde også eviglang mens (6 uker) da jeg begynte på minipiller. Måtte bytte til p-piller igjen. Noen har mer blødningsproblemer med mini-piller enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå