Gå til innhold

liten mage i uke 29? men stor baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var hos jordmoren i dag, jeg er generelt ganske tynn, og magen min er ganske så beskjeden enda, men tro meg mye liv var det inne der da jordmora lytta på magen, og han sprella værre enn værst:) godt tegn sa jordmora.

da hun skulle måle magen, sa hun først at jeg holdt linja på magemålet perfekt, så sa hun plutselig at den var litt over kurven, så sa hun: " men det trenger ikke bety at du bærer en stor gutt"..

Så føler meg egentlig en smule dum her jeg sitter, men er det flere som meg som trodde at hvis man hadde en liten mage, så bar man en liten unge??? Hvor i svarte gjør han da av den store kroppen sin i såfall?? hehe..

Men som hun sa; han trenger jo ikke nødvendigvis være stor..

Uansett ikke misforstå meg, jeg er like glad i gullet mitt fordi han er stor, ikke det jeg mener altså, men trodde kansje magen kom til å være mye større hvis gutten er stor... hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe - har ikke egentlig peiling, men hvis jeg har forstått det rett, så er det ikke hvordan vi ser på magen vår som er det viktigste, men disse målene de tar.

Tror også din kroppsstørrelse har mye å si. Lange damer får visst mindre mager (forutsatt normalvektig) og det kan jeg forstå. Er ikke så stor selv, og jeg har i uke 31 magen helt opp til haka nesten....(dvs. puppene og brystbeinet setter jo en stopper for det da) og jeg har "riktig" størrelse på magen i følge jordmor.

Skrevet

jeg har høyt symfysemål. og "stormage" men ikke stor baby... sånn er kroppen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...