Oliver-født-i-26-uke Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg har IKm 24 feb....og er bare sååå spent! Har du fått noen symtomer evt hva? Jeg forsøker å ikke kjenne etter...er så redd for å bli skuffet=( Men om jeg kjenner etter har jeg opplåst mage og ømme pupper.. Skal vente til lørdag og teste.
*Babyønske* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Hei hei.. Jeg har ikm 25 februar ) kanjeg slenge meg på her? hihi.. kjempe spennende... Jeg har litt ømme brystvorter, men ellers lite symptomer .... Skal teste meg på Søndag ) masse lykke til...
tintafant-m/2 jenter Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har IKM 23 el 24 om jeg for en gangs skyld skal ha normal syklus, men det har jeg ikke hatt siden jeg var 16 tror jeg. Har vært litt småkvalm, vondt i halebeinet i dag (det har jeg aldri hatt før) og så har jeg et slags press i underlivet..
vi3blir4 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Har igrunn ikke så mange symptomer denne mnd, og prøver igrunn å ikke kjenne etter.. Har hatt oppblåst mage og ømme pupper jeg også, men det bruker jeg igrunn alltid å ha mellom el og mens uansett, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Hadde ''masse symptomer'' forrige måned og var sikker på at jeg var gravid, men neida, tanta kom på dagen! Blir jo så skuffa da.. Så denne mnd har jeg igrunn ikke kjent så mye siden jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett å la være akkurat.. Tenker jeg tester på søndag, viss tanta ikke melder sin ankomst før den tid.. Men håper selvfølgelig på det beste da! :-)
vi3blir4 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Bare å slenge seg på! :-) Jeg skal også teste på søndag, om tanta ikke kommer før den tid... Så du får ha lykke til du også, så må jeg få høre hvordan det går! :-)
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Jeg har ikm 24-25 februar, er veldig spent dennne mnd, har endel stikkende smerter, og det føles som om det er noe som trykker der nede. Er også litt små kvalm til tider. Jeg har aldri hatt noen plager i forbindelse med tr, men kroppen forandrer seg jo, har gått på p piller siden jeg var tenåring, og er bare i min 2pp, så kan være det også! Skal teste på mandag jeg da, hvis tr holder seg borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå