Gå til innhold

Noen som vil dele quinny-erfrainger med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer påå kjøpe ei trille da jeg synes at kombivogna vår er litt "klumpete". Har lyst på en quinnyvogn og har sett litt på 3xl. Hva er din erfaring med vogna? Hva er forskjellen på den og quinny zapp? Ser det øigger maaaaaaange dreamybagger til salgs, er det bortkastede pernger å kjøpe dette etter din errfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi er veldig fornøyde med Quinny vognen vår! Det eneste er at bagen er veldig liten, så en må bytte til sportsvogn ganske tidlig - men så lenge en kan legge ryggen helt nedd på sportsdelen er det greit. Er også litt liten plass under vognen..Men ellers er den en fantastisk god vogn!

Skrevet

Jeg har nå fått meg en quinny freestyle 3xl. Har hatt den i 2 dager, men er så langt kjempe fornøyd:) Den er veldig god å trille:)

Men syns den er litt klumpette når den er sammen lagt... Men ellers veldig fornøyd:)

Skrevet

Hei. Vi har 3xl og er ikke fornøyde. Byttet fra Easywalker fordi den ikke kunne vendes mot oss, men må si at easywalkeren var en bedre vogn bortsett fra at de sitter "gal" vei. Quinny- vogna er smal og trang, liten plass under, hard brems, tung å bære i forhold til feks. easywalker og veldig trangt med bøylen over beina når du bruker pose. Kommer til å selge den snart for å kjøpe en lettere vogn med litt bredere plass. Men, det vil alltid være delte meninger. Lykke til med vognkjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...