missT Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vi skal på familietur til helgen, og skal kjøre frem og tilbake til horten på en dag. vi bor ca 2 1/2 times kjøretur unna. Hva mener dere jeg bør ha min lille gutt på litt over 4 uker i? kan han sitte i maxi cosi setet sitt, eller er det for langt. Er det bedre med nett?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Sete går helt fint. Stoppe halvveis eller når han siere ifra at han trenger pause/mat=)
___ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Sete. Det er mye tryggere enn nett. Dere kan jo eventuelt stoppe en gang under veis så han får strukket seg.
Mammat4 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Sete - tryggest. Heller stoppe litt underveis.
yasmina Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 helt garantert sete Mye tryggere enn nett .
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 De fleste nyfødte og babyer generelt sover godt når man kjører bil, jeg ville ha kjørt i strekk. Jeg spurte fysioterapauten på om det samme spørsmålet ang. prinsen min som er prematur, hun mente så lenge man kjører i strekk og ikke stopper overalt, og tar bilstolen med baby ut av bilen er det ikke noe problem. Altså, hvis du allikevel skal stoppe er det lurt å ta babyen ut og la han strekke litt på seg, men hvist ikke er det bare å kjøre på
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Sete, uten tvil. Ta en titt på denne videoen, så får du se om du fortsatt vil vurdere bag med nett. http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2828
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Sete. Kræsjer dere er nett livsfarlig.
It's all about me Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Sete. Alltid sete uansett lengde på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå