Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse er steingode, har spist et lass av de i det siste....dessverre.

Veldig enkle å lage.

Jeg pleier å dobble oppskriften.

2egg,

3dl sukker (pleier ta halvt om halvt med hvit og brunt sukker)

2ts vaniljesukker

4ss kakao

1,5dl mel

100g smør (smeltet)

225grader i 7-8 min, ikke lenger da disse skal være bløte inni!

Så de skal dette litt sammen når de kommer ut av ovnen.

De smaker aller best dagen etterpå, syns jeg da.

NAm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... No må eg nok bake desse muffinsane i dag. Høyrest veldig gode ut. Er så vanskeleg å styre seg i forhold til søtsaker.....

Skrevet

No har eg baka. Bruker du store eller små muffinsformer? Synest dei var veeeeldig rennande inni. Kun stive langs kanten oppe. Skal dei vere sånn? Har eg laga dei for store?

Skrevet

Hehe, de skal være myke/litt rennendes inni når de kommer utav ovnen, men de stivner til etterhvert.

Da får de en bløt kjerne som bare er helt fantastisk.

Jeg pleier å bruke smår former, eller de vanligste, hvis du bruker store må du nok opp i steketid.

Men iom at de er såpass enkle å lage så er det rom for litt feiling også.

bare la de stå litt, de er ganske oppsvulmede når de kommer utav ovnen, klapper sammen og blir litt innsunkne, og klan se litt rennendes ut, men smaker fortreffelig.

Skrevet

Takk for oppskrift!

De var kjempegode, mmmm...

Dobbla ikke oppskriften og fikk 12 stk.

Skrevet

Inne på kokebokforumet ligger det oppskrift på noe som heter brownies-muffins. Disse er og veldig enkle, og fantastisk gode!!! Pleier å være dyttet ganske høyt opp:-)

Skrevet

Nå har jeg også laga disse....kjeeempegode:) Tenkte jeg skulle vente til i morra, men klarte ikke å vente, og tenkte at siden du skreiv di er bedre dagen etterpå så var jo d en god unnskyldning for å lage de i dag....eneste at i morgen så er d nok ikke så mange igjen...kjenner jeg meg selv(og familien) rett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...