Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har mistet etter uke 12,og har sett et hjerte som banker på ultralyd,samt et nurk som vokser??jeg er i uke 13,og har siste uken hatt endel blødninger.var på ultralyd i dag,og alt bra,men jeg har så vond magefølelse..........sist mandag var jeg 100% sikker på at jeg hadde mistet,men var hos legen,og det var fullt liv der.Hvordan var ukene og dagene i forkant av at dere mistet? klem fra ei som er redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke opplevd det du spørr om, men jeg vil bare gi deg noen trøstende ord. Det skal være liten risiko for å miste fosteret etter at man har passert uke 12, og har du i tillegg sett et bankende hjerte er dette positivt!! Det er ikke bra for verken deg eller fosteret at du er bekymra og lei deg, så prøv så godt du kan å tenke positivt ;) klarer du ikke dette på egen hånd synes jeg at du bør snakke med noen du stoler på og som kjenner deg. Samboer/kjæreste, mor/far eller ei venninne/kompis kanskje?

Lykke til uansett ihvertfall ;) dette går nok helt sikker bra skal du se ;)

Skrevet

Takk for fine ord...............hjelper litt,men det er skummelt med magefølelse.jeg blir glad om noen kan dele sin historie med meg.

Skrevet

Jeg har hatt blødninger mange ganger i svangerskapet. Om jeg ikke husker feil var det i uke 9, 12, 15, 16 og 19. Har vært på tre ultralyder og alt ser bra ut. Er nå i uke 22 og slapper endelig av.Har ikke fått svar på hvorfor jeg har blødd, de har bare kunnet si at alt ser bra ut. Skjønner følelsen du har, det er kjempeslitsomt og gå å bekymre seg når man egentlig skal være glad. Håper du får god oppfølging av helsevesenet.

Skrevet

Litt godt å høre at vi er fler,og at du er kommet så langt.Lykke lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...