møkkamannensfrua Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 hadde avtale med dagmammaen at i løpet av denne uken skulle vi innom på besøk hjemme hos henne, liksom 'prøvetid' for minstemannen da han skulle begynne med dagmammaen mandag neste uke. sist vi pratet var januar, og da avtalte vi at jeg skulle si ifra når vi kan komme.. prøvde først å sende smser 3 ganger i går kveld, ringte 3-4 ganger i dag tidlig, og skrev epost, fikk inte svar.. jeg har kun i morn og fredag ledig til å komme til hun, da mandag skal han begynne på ordentlig.. skal jeg vente litt til ellers?? hadde dere vurdert å finne en annen? prøvde til og med å ringe personen som er registrert på telefonkatalogen som bor i addressen jeg fikk, ingen svar heller.. jeg kan godt tenke meg å vente fram til fredag, men jeg vil bare høre om hva vil dere ha gjort og at om dere hadde opplevd det før. det er ikke lett å finne dagmamma her jeg bor, og vil helst ikke miste noen arbeidsdager på grunn av det.. sikkert ikke så ille, men jeg er litt nervøs. og håper at det skal gå bra. takk for alt svar på forhånd..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 så merkelig da..ja da tror jeg ville tittet rundt etter ei anna
Sivalur Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Kan jo hende alle ungene hos henne har vinterferie og at hun ikke tenkte over det når dere avtalte? Eller hun er ute på tur med ungene og ikke har tid til å svare? Synes du skal prøve å ringe igjen utover dagen, men får du ikke svar før fredag og det er en god unnskyldning for hvorfor hun har vært utilgjengelig, så ville jeg hatt innkjøring mandag/tirsdag hvis jeg følte at hun var ok. Håper alt ordner seg og at hun ringer deg snart med en forklaring!
nickoline og supermann Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 kan vel hende de er bortreist!
møkkamannensfrua Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 jøss!!! glemte at det er vinterferie i uken.. har ikke tenkt over det.. muligens at hun er borte, stemmer.. da får jeg vente, da.. tusen takk for svar, jenter!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå