Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg hører stadig gravide er plaget av forstoppelse og hard mage, men hos meg er det motsatt, altså diare... Er ikke helt vannaktig, men løs liksom... kjenner jeg får vondt nedi magen også blir jeg bedre med en gang jeg har vært på do.... er dette normalt? noen andre? Veldig takknemlig for svar...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg har det på samme måten,skulle gjerne ha visst hvorfor. jeg spiser jo som normalt. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Er helt normalt. sliter md d samme selv. noen ganger hard mn noen ganger veldig løs(ikke vannaktig). hadde veldig forstoppelse i begynnelsen av graviditeten.. d er på grunn av at den glatte muskulaturen i tarmene blir slappere. så ta d md ro er like normalt som å ha forstoppelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå