Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sitti på nette her å ringt rundt til alle mulig klinikker hvor man kan ta ul, jeg har fått rekv. av legen men det er jo ingen som jeg kan bruke denne på. alle tar full pris!

Hvis noen vet om et sted hvor det går ann å bruke rekv. fra legen som det hvertfall blir under 500,- hadde jeg satt pris på tips.

Jeg bor i oslo men kan også bruke hele akershus (nesten:) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.jeg har brukt fødselslege Bjørn Heggelund som holder til på Årasen,Skedsmo.Svært dyktig lege.Med rekv fra lege tror jeg at jeg kun betalte rundt 100,- for UL.Skal snart bestille time der igjen..for UL på nytt foster!!!Lykke til

Skrevet

Fikk beskjed om at det kostet 400,- med henvisn. og 500,- uten hos Heggelund.

Skrevet

Eg hadde same problemet, og enda opp med å senda rekv. til Smestadgynekologene. Dei har eit par vekers ventetid, men tar ifølge fastlegen min bare ca 100 kroner.

Veit kor frustrerande det er. Lykke til!

Skrevet

Gynekolog Karin Høie - holder til på Majorstuen. 22605718. Erfaren og flink. 100 kr gangen i egenandel hvis du har rekvisisjon fra lege. Hun har innvendig ultralyd og har et behagelig vesen:-)

Skrevet

Gynekolog Karin Høie - holder til på Majorstuen. 22605718. Erfaren og flink. 100 kr gangen i egenandel hvis du har rekvisisjon fra lege. Hun har innvendig ultralyd og har et behagelig vesen:-)

Skrevet

Nå ser jeg at jeg anbefalte deg Karin Høie igår også. Hadde hun ikke noe ledig? Tok hun ikke imot rekvisisjonen din???? Hm, merkelig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...