Gå til innhold

har hodet festet seg me dere?jeg er i uke 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det har ikke festet seg enda, men ligger nede...legen/jm kan rikke på det...

er vel liten sjans for at bebien kan snu seg nå?er jo ganske liten plass i magen.....

noen andre det ikke har festet seg ved????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos legen i går. 36 + 5 og da var hun festet, så jeg er godt fornøyd

:o)

Skrevet

Jeg er i uke 36+6 og hodet har ikke festet seg, fikk beskjed på kontroll i går at hodet faktisk ligger litt høyt oppe i forhold til det som er vanlig nå.

I tillegg sa jordmor noe jeg ikke visste ang. vannavgang: F om uke 37 regner en med at hodet er synket så langt ner, selv om det ikke er festet, at en ikke trenger ligge ved vannavgang.

Men jeg derimot fikk beskjed om å legge meg ner visst vannet går før neste kontroll, siden hodet fortsatt lå litt høyt.

Skrevet

lillegutt har ligget med hodet ned i 10 uker nå, i de siste 2 langt og godt nede i bekkenet, men fortsatt ikke festet..

Begynner å lure på om det vil feste seg i det hele tatt. Er førstegangs og er i uke 39 nå.

Men han kommer nok ikke til å snu seg til sete, det har han ikke plass til i følge JM og lege :o)

Skrevet

Jordmor kunne rikke på hodet til babyen min, så den er ikke helt skrudd fast enda. Men det er festet nok til at den ikke kommer til å snu seg fikk jeg beskjed om. Jeg er 37+2.

Skrevet

er i uke 37, var på kontroll i uke 36, da var hodet festet...

Skrevet

rompa har ikke festet seg her enda (seteleie). er i uke 37 +ett eller annet, men er nummer to hos meg da, så mye kan skje enda (selv om jeg tviler på at h*n kommer til å snu seg)

Gjest Orkideen - Fødeklar
Skrevet

Jeg er 39+6 og den lille jenta mi har enda ikke festet seg. Jeg var til kontroll i går og hodet var fortsatt bevegelig.

Skrevet

Uke 37. Hodet er festet, og jeg er 3.gangs fødende. Hodet ligger veldig langt nede i bekken, jordmor kunne kjenne hodet innvendig på kontroll i går....

Skrevet

Er i uke 39 og ungen har ikke festet seg. Har ikke noe forhåpning om at ungen blir å feste seg heller. Er ikke så vanlig som tredjegangs fødene. men heldig vis ligger hodet ned:)

Skrevet

Min hadde festet seg i uke 37 og jeg kjente den lå med hodet nede der litt før.. Men da var det ikke festet. Godt å få det bekreftet, at den nå ligger "klar"!:)

Skrevet

jeg var på kontroll hos jordmor i uke 34.. då var ikje hode festet.. er i uke 36 nå, men jeg vet ikje før i neste uke når jeg skal til legen....

Skrevet

Har termin i dag. Har vært hos Jordmor hver uke de siste 3 ukene og først i går var hodet festet, men det var knapt festet sist uke, og ungen har ligget med hodet ned iallefall siden jul.

Skrevet

jeg er i uke 37 selv.. hodet har ikke festet seg her heller.. tenkte at det er fordi jeg er annengansfødene,, men legen sa at jeg ikke er det siden det snart er 7 år siden jeg har født...... vi får bare venete å se,, men min gutt ligger også ned,, så det er ikke noe krise,, får ikke snudd seg nå..

Skrevet

Hodet hadde festet seg når jeg var hos jordmora sist, da var jeg 35+1.. Og det merkes!! Det stikker til sånn i blant at jeg blir helt satt ut.. :P

Skrevet

Ikke festet her, men så er jeg andregangs, og da er det jo ikke så vanlig at de fester seg før man går i fødsel.

Han ligger derimot godt nede i bekkenet, men ikke festet altså.

Er 38+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...