Gå til innhold

Jeg skal kjøpe Bugaboo Camelon - hvor er det billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De selger den på barnas hus til 7600 tror jeg det var. Men disse vognene er jo mye rimeligere å kjøpe på nett.

Noen som vet om gode nettsteder å kjøpe fra?

Uff, jeg må bare velge farger og stoff, ikke enkelt å kjøpe vogn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg på også - hvor lønner det seg å importere fra? *dytt*

Skrevet

babytrader.nl er billigst, her koster den 6300 ink frakt

pris i norge er 7600,-

evt finne pent brukt på finn.no da..

Skrevet

Sparer man ikke mere? Da er det nesten sånn at jeg velger å kjøpe den her slik at jeg har muligheten til å klage på den lettere om det skulle være noe med den.. Selv om de visstnok skal være de vognene med minst reklamasjoner.

Men det blir uansett ikke kjøpt noe enda, ungen kommer ikke før i slutten av juni, og fargen er jeg fortsatt helt i villrede på... akk akk...

Liker den nye dungri greia, men det farger jo av og er sikkert ikke det lureste valget..

Jaja, jeg har i allefall bestemt meg for hvilken vogn det blir, og godt er jo det!!

Skrevet

jeg har ikke kjøpt vogn der enda da (siden jeg er vårprøver ;)) men de jeg har hørt som har kjøpt via babytrader er veldig fornøyde med servicen... lønner seg kanskje mest om man kjøper flere ting samtidig...

feks bilsete og sånt

jeg kommer til å kjøpe sand base og brun kalesje.. har bilde på profilen min...

Skrevet

Hm... Ja, jeg skal jo ha bilsete og base og pose osv osv...

Så om de har flere ting kan jeg jo se det an!

fant en tysk side som hadde veldig gode priser på dunposer..

Jeg lurer på grå eller brun base og sand kalesje, men blir aldri helt enig med meg selv.

Var ei kul vogn på bildegalleriet inne på vongdebatten på vogndilla. Men den var visst ikke bugaboo sin, så vet ikke helt hvor den er å få tak i. Var brun og sånn 70-tallstapet lignende.. Litt retro liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...