Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 De selger den på barnas hus til 7600 tror jeg det var. Men disse vognene er jo mye rimeligere å kjøpe på nett. Noen som vet om gode nettsteder å kjøpe fra? Uff, jeg må bare velge farger og stoff, ikke enkelt å kjøpe vogn!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 dette lurer jeg på også - hvor lønner det seg å importere fra? *dytt*
Nummer tre <3 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 babytrader.nl er billigst, her koster den 6300 ink frakt pris i norge er 7600,- evt finne pent brukt på finn.no da..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Sparer man ikke mere? Da er det nesten sånn at jeg velger å kjøpe den her slik at jeg har muligheten til å klage på den lettere om det skulle være noe med den.. Selv om de visstnok skal være de vognene med minst reklamasjoner. Men det blir uansett ikke kjøpt noe enda, ungen kommer ikke før i slutten av juni, og fargen er jeg fortsatt helt i villrede på... akk akk... Liker den nye dungri greia, men det farger jo av og er sikkert ikke det lureste valget.. Jaja, jeg har i allefall bestemt meg for hvilken vogn det blir, og godt er jo det!!
Nummer tre <3 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 jeg har ikke kjøpt vogn der enda da (siden jeg er vårprøver ) men de jeg har hørt som har kjøpt via babytrader er veldig fornøyde med servicen... lønner seg kanskje mest om man kjøper flere ting samtidig... feks bilsete og sånt jeg kommer til å kjøpe sand base og brun kalesje.. har bilde på profilen min...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Hm... Ja, jeg skal jo ha bilsete og base og pose osv osv... Så om de har flere ting kan jeg jo se det an! fant en tysk side som hadde veldig gode priser på dunposer.. Jeg lurer på grå eller brun base og sand kalesje, men blir aldri helt enig med meg selv. Var ei kul vogn på bildegalleriet inne på vongdebatten på vogndilla. Men den var visst ikke bugaboo sin, så vet ikke helt hvor den er å få tak i. Var brun og sånn 70-tallstapet lignende.. Litt retro liksom.
Nummer tre <3 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 er det kanskje oth sin du mener? urban jungle? det er denne kanskje? http://vogndilla.com/index.php/2007111516/Barnevogner/One_Three_Hill_-_Urban_Jungle_single
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 http://vogndilla.com/forum/viewtopic.php?t=403&postdays=0&postorder=asc&start=10 Nei denne, på side tre på tråden bildegalleri av bugaboo.
Nummer tre <3 Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 mange som syr egne trekk til buggisen sin men du kan jo titte på denne siden http://poshbugs-uk.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå