Noah 21.05.08 :) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg var ikke kvalm di første 12 ukene,men kvalmen kom snikende rundt uke 13-14 og varte frem til uke 17,så hadde jeg et kvalme fritt opphold fram til uke 25 og har vart frem til nå...åå er så lei av å være kvalm! Trodde jeg var en av di heldige som slapp unna kvalmen siden jeg ikke var kvalm di første 12 ukene men neida Har i tilegg di sisste dagene hatt litt løs mage :/
lille sprelle Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Har vært kvalm siden uke 7 eller noe sånt - er nå i uke 31....... Akupunktur har hjulpet litt tror jeg - er ikke så kvalm at jeg blir helt innadvendt lengre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå