Gå til innhold

Andre i uke 26 som sliter med kvalme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke kvalm di første 12 ukene,men kvalmen kom snikende rundt uke 13-14 og varte frem til uke 17,så hadde jeg et kvalme fritt opphold fram til uke 25 og har vart frem til nå...åå er så lei av å være kvalm! Trodde jeg var en av di heldige som slapp unna kvalmen siden jeg ikke var kvalm di første 12 ukene men neida :( Har i tilegg di sisste dagene hatt litt løs mage :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært kvalm siden uke 7 eller noe sånt - er nå i uke 31....... Akupunktur har hjulpet litt tror jeg - er ikke så kvalm at jeg blir helt innadvendt lengre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...