BarnNr.4 :) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hehe!! har sett at mange har lagt inn innlegg når det gjelder akkurat det, men jeg husker søren ikke hva folk skrev om det Jeg har sånn menssmerter helt nederst i magen, og lurer på hva det var?? er det modning eller hva??
2hærligegutter Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Dette har jeg og, har hatt det i et per dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå