Gå til innhold

Litt skuffa her nå :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle få besøk av ei venninne i dag. Hun skulle sende melding før hun kom. Jeg sa at vi blir opptatte fra 16-tida, så fint om hun kunne komme før det. Det skulle hun gjøre.

 

Nå er klokka halv tre, og jeg har ikke hørt et pip. Hadde gleda meg til koselig besøk i dag, for jeg er litt trist og lei. Men den gang ei. Hmf!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt er litt surt, ja. Skjønner meg ikke på folk som ikke kan si fra i god tid, jeg.

 

Sett på litt gla'musikk eller no'.....kanskje det hjelper bittelitt? :-)

Skrevet

Send henne en sms da vel, og si at det passer faktisk bedre en annen dag. Blir i seineste laget nå. eller..?

Skrevet

Uff....Ja, dette der er veldig kjedelig. Jeg har en venninde som bor ganske langt borte. Hun sier alltid at hun skal ta en tur innom når hun kommer hjemmom, men den gang ei. Nå er det vel over 1 år siden hun var innom sist. Da var det med en julepresang. Har fått barn siden den gang også, men hun har ikke vært innom enda. Nå er han 1 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...