LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er på besøk hos han der tja...tingen min, og her har de jo så masse kule navne-ting! Som nøkkelringer og reflekser med navn på, også shit billige fargebøker og slike småting. Så jeg er, bank i bordet, startet med julegavene, iallfall 8 mnd før jeg noensinne har startet før. :-)
1881 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Har også startet, helt genialt med 70% eller halv pris av nedsatt pris. Ble en haug med sokker og truser til barn, kan ikke tenke meg at mønstret er så innmari viktig! nesten så jeg kunne kjøpt påskemarsipan etter påske og fryst det ned og gitt i julepresang!
LINDA*** Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ble ferdig med de i romjula jeg. Eeehhh
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 hehhh...ja...vi er verken gift eller samboende, og jeg syns det høres så grusomt ut å si "typen" og kjærest er ikke i mitt vokabular. Så han er japp, tingen min. Burde kanskje finne noe bedre å kalle han ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå