"gullet" Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 .... prøver alt for og få magen til min lille Erik bedre, noen som har erfaring m denne flasken ??? Utgjorde den noe forskjell??? Har fram til nå brukt Avent sine flasker og har alltid vært fornøyd med de, men lillegutt sliter til tider m magen sin ( han er to mnd ).... Så nå fikk han formidagsmaten sin i den flasken, men jeg kjøpte bare ei flaske for og se om han ville drikke av den, heldigvis gjorde han d :-) så nå blir det vedlig mye flaskevasking til vi får kjøpt flere .-)
"gullet" Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 dytter... må legge til at d jeg mener m "brukt Avent sine flasker og alltid vært fornøyd" er at jeg brukte de forrige gang også, da hadde jeg ikke noe problemer at babyen fikk vondt i magen, men han hadde vel bare ikke anlegg for d
BettyBoob Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 jeg brukte dr. brown flaskene til gutten min hele veien, og hadde ikke noe problemer med magevondt! Veldig fornøyd og kommer til å bruke de med nestemann også Litt mye vaskestyr, men er verdt det :) har 6 flasker ståendes i skapet her, hehe!
Håpefull mamma Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg bruker de flaskene, og har gjort det siden hun kom til. prøfte engang en annen flaske uten anti kolikksystem og jenta mi fikk vondt i mage. tilfeldig? (hun er 2 mnd nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå