Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har åpning og fikk beskjed av jordmor å bruke mannen min.... Har hatt regelmessige rier-falske- i flere uker, men alle 4 ganger jeg har fått en sprut har riene stoppet helt opp...???? Har faktisk fått sovet HELE natten. Skulle nesten tro det fungerte som sovemedisin. Noen som vet hvor lang tid det eventuelt tar før sæden gjør nytta si??? Nen flere som opplever det slik???
snuppelura_jente3 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Trodde det skulle fungere nettopp motsatt? At sæden skulle sette ting i gang?? Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Det var jo det jeg hadde håpet og som jordmor anbefalte for at jeg kanskje skulle få det skikkelig i gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå