Krokka og prinsessa Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Skal ut og fly nå straks. Tulla er da blitt 5 mnd. Hvordan er det å fly i forhold til at de små kan få vondt i ørene og slikt?
Mamma Mirabell Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Mini flydde når han var 3mnd..La han til puppen når vi gikk opp og ned jeg... Gikk fint med han
Krokka og prinsessa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 var det for å roe han sånn generellt? eller er det for å motvirke botten i ørene? Får en lov til å ha babyen på puppen da? Må hun ikke sitte fast med sånt belte på fanget mitt?
Mamma Mirabell Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 hmm litt begge deler egentlig.. Jo han måtte ha ett belte på seg men det er bare rundt magen hans ( tror jeg det var) og den ble festet i mitt setebelte igjen.Gikk fin fint å legge han ned på puppen i alle fall
Krokka og prinsessa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 hmmm, ser ikke for meg hvordan det går.... Skal ikke babyen sitte fremover liksom? Puppen blir jo da bakover for babyen...... Men ok, finner vel ut av det.....
Tuffy Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde gutten sittende i fanget med selen på og ryggen mot meg, men passet på at han hadde smukken eller drakk av tåteflaska hele turen opp og ned. Han har ikke vist tegn til noe ubehag i ørene, heldigvis, men det å få dotter i ørene varierer vel fra person til person det som mye annet.
MathildeC Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Har flydd et par ganger naa, og har noen ganger ammet og andre ganger ikke. Snuppa har ikke vist tegn til aa bli plaget av dotter i oerene, men hun var heller ikke forkjolt da vi floy.
Gjest Gul stjerne Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Kjøp nesedråper el nesespray og og bruk det på baby før dere går ombord i flyet. Sprayen åpner kanalene og forebygger mot øreverk. Ellers må du huske smokk/ flaske/ pupp når flyet letter og lander. Da vil jeg tro dere vil få en fin tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå