Gå til innhold

RUTLETUTT...

mamma til K & M :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har sett på din side og må si at den var veldig fint...Lurte litt på bryllup i disney, lurer på hvor mye betaler dere for helle pakke? er overnatting inkludert? Når dere ta med helle familien betaler dere for de eller betaler de selv?

Dette er noe jeg kunne tenke meg og gjøre og vil vitte hvor mye mp jeg regne med..Håper du gider å svare på mine spørsmål :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så artig da:o)

Inne på hjemmesiden deres står endel info www.disneyweddings.com

Opphold kommer utenom, og en må overnatte min 4 netter på et Disney-hotell - men det hadde vi tenkt uansett siden vi er midt i smørøyet so to speak;o)

Selve bryllupspakken ligger mellom $4000-5000 avhengig av hvilken locatoion en bruker - da er alt med sermonien (- en som vier dere, det kommer utenom), transport og kake+ en flaske champagne med - middag kommer utenom og ellers alt en vil ha utenom....så det er ikke en billig løsning - men vi tror det blir veldig flott;o)

Gjestene våre (nærmeste familie) betaler fly og opphold selv heldigvis - vi tar det som en ferie sammen alle sammen, så det er jo kjempekoselig:o)

Overnatting hos Disney varierer veldig i pris - og så kommer det an på når på året dere reiser. Ellers kan en få grei overnatting utenfor parkområdet også.

Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...