Gå til innhold

Stor aktivitet i magen...


mamimu

Anbefalte innlegg

Noen flere som kjenner at det fortsatt er veldig stor aktivitet der inne i magen?

Bevegelsene har forandret seg, men han er i aktivitet omtrent HELE tida og har lagt sin elsk på høyre side og jeg begynner å bli rimelig sår

Er veldig gla for å kjenne at det er aktivitet, men jeg hører flere som sier at det har roet seg veldig etter uke 35....

Får kanskje en liten turner jeg da......

Jeg har termin 18 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bra med liv og røre i min mage også! Disse plutselige sparkene har jeg ikke kjent på lenge, men hun vrir og makker seg nesten hele tiden! Er ikke lenge mellom hver gang det er helt rolig...Hos meg er det høgre ribbein som får gjennomgå mest, der ligger hun godt med beina sine!

Hodet er ikke festet seg hos meg, det ligger fortsatt bra høyt oppe, så hun har mulighet til å snu seg fra side til side. Kanskje når hodet er festet så blir det litt mindre liv og røre.. ? Men jeg må si at jeg spurte jordmor i forrige uke om det skal være en del mindre liv nå på slutten, og da sa hun at egentlig skal det ikke det.....

Er 36+6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage me er det liv :)

er i uke 36...termin 15.mars

mye mer bevegelse nå enn det har vært før føler jeg :o) men er jo glad for det...

gutten min ligger på høyre side mesteparten av tiden...magen er helt skjev ..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 37, termin 13 mars. syns det er veldig mye liv her, og mer kontinuerlig nå. artig å se magan forandre fasong og se en arm og et bein her og der. hodet er feste, og rompa er som regel på høyre side, hender hun stikker den ut ved navelen. blir litt rart når plutselig det skal bli stille i magan igjen...men litt godt også? blir jo litt møørbanket der det er mer aktivt...:) synd ikke mannfolk får oppleve det å bære frem et barn, selv om de er veldig delaktige gjennom svangerskapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en som har lagt sin elsk på høyre sida mi og merker det godt ja. Er 38 + 3 og har fremdeles masse aktivitet i magen. Kjenner spark og ser hele magen bevege seg til tider. Gubben får latterkrampe når babyen beveger seg, det ser ut som det bor en ailien der inne sier han.

Har funnet ut at enten får jeg en ny spiss til Brann eller en karatemester. Han øver i alle fall på spark ganske ofte og slår meg nede i bekkenet. Han har lagt seg med hode ned for noen uker siden og nå går jeg bare og venter på at han har lyst til å komme til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...