janeymaleney(uke 39) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har siden i går hatt ganske vondt heelt nederst i bekkenet,kjennes som et trykk eller noe,og gjør det vanskelig å bevege meg/gå skikkelig. Det er foran jeg kjenner det,har bekkenløsning,men har ikke kjent sånn ut som dette før... Så da lurer jeg på om noen andre har dette,kan det være hodet som har festet seg?? er i uke 38/39 nå,så det kan jo godt være... men trodde ikke det skulle være vondt! Skal til jordmor i morgen,men kjekt å få noen synsvinkler...
Axus' girlfriend Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg fikk også slike smerter i det hodet festet seg. Hadde et konstant press nedover, og alle muskler, ledd, sener og bein føltes ekstremt ømme. Vanskelig for å gå, og måtte gjøre alt veldig sakteeeeee...Så det kan hende det er det samme hos deg:)
janeymaleney(uke 39) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 ja det er vel det jeg har tenkt at det kan være... hurra! eller....? merkelig at ting skal gjøre så vondt da! og jeg som har bursdag i dag og skal ha besøk fred. og lørd.... hun bør bare vente til søndag! hehe
Axus' girlfriend Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 kan fortsatt ta tid da..hos meg festet hodet seg for noen uker siden, og jeg har termin 28.mars. veldig individuelt dette også. Men ser jo at du nærmer deg termin, så det er jo ikke usannsynlig at h*n kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå