♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Mini er 8 mnd og har fått lys/gul verk på øyet i dag. Det kommer når han sover og legger seg langs kanten. Ser ikke ut til å være plagsomt, men det er ganske mye verk.
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 Trykket litt for raskt på lagre. Noen som har erfaring med dette? Bør vi til lege, eller skal vi se an?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Snuppa har akkurat hatt dette. Høres ut som øyekatar. Vi gikk til legen og fikk medisiner. Jeg fikk da beskjed av legen min at de kun behandler det hvis barnet går i bhg. Gjør det ikke det, vil de helst at det ordner seg av seg selv. Snuppa går i bhg, så hun fikk noen dråper.
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Synes det er leit om øyet klistrer seg igjen og om det er plagsomt. Men dersom det ikke er ubehagelig eller til skade for ham, er det fint å slippe medisinering. Jeg vasket det bort nå med sterilt saltvann på bomull. Tar det lang tid til det evt ordner seg selv da?
3 skatter ute:) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 lillemann her har det. han er bare 2 uker das. vi dro på legevakta for ei uke siden da det var veldig mye puss som kom ut og han var hoven og rød. da fikk han dråper med en gang, ville ikke kunne gi seg av seg selv sa de. så drypper vi med morsmelk 3 ganger for dag og bruker også det til å vaske med. det har ennå ikke gitt seg. var hos øyelege på mndag, ble sendt dit fra fastlegen. skal tilbake på fredag, for det er der ennå. kan bli farlig for synet om det blir sår på hornhinna av det. men vanligvis så skal morsmelk kunne ta det. men her fikk gutten det veldig ille. da må det medisinering til i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå