Nicoline3 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har en gutt på 6 mnd som har hatt diarè i over en uke nå. Normalt har han avføring kun annen hver dag, mens nå har han 4-8 ganger i døgnet. Det er helt tyntflytende, og jeg er redd han ikke får i seg nok næring. Har begynt med blåbærsaft for å prøve å binde magen, men ser ikke ut som det hjelper så mye. Har du noen flere gode råd? Skal på 6 mnds kontroll på tirsdag, og får da snakke med lege også.....men trenger litt hjelp i mellomtiden.
Mamma Mirabell Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Vist det er over en uke til du skal til legen hadde jeg ringt til legen nå.. Er lenge å gå sånn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå