Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 6 mnd som har hatt diarè i over en uke nå. Normalt har han avføring kun annen hver dag, mens nå har han 4-8 ganger i døgnet. Det er helt tyntflytende, og jeg er redd han ikke får i seg nok næring. Har begynt med blåbærsaft for å prøve å binde magen, men ser ikke ut som det hjelper så mye. Har du noen flere gode råd? Skal på 6 mnds kontroll på tirsdag, og får da snakke med lege også.....men trenger litt hjelp i mellomtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist det er over en uke til du skal til legen hadde jeg ringt til legen nå.. Er lenge å gå sånn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...