Gå til innhold

dere som er med på babysvømming

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan bleier bruker dere da??

og går det ann å kjøpe slike bleier som er enten 2-5-10 i pakka??

jeg skal på sunnaas om 2 uker og skal ha med linnea og da tenkte jeg vi skulle prøve bassenget der....men da må jeg bruke bleie på henne..

kan noen hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker ikke bleier vi. kun tette badebukser.

Skrevet

Hei. då får kjøpt engangsbadebleier på de fleste butikker og apotek.

Skrevet

får man kjøpt så små badebukser da??

går det ann å bruke body kanskje??

Skrevet

de anbefaler ikek slike badebleier. de blir så mye tyngre av det og får ikke den samme følelsen i vannet.

Kjøpt sånn stripete truser på feks babyshop....

Skrevet

Vi kjøpte badebukse fra 5kg på babyshop, har også sett hos Fru Lyng. Eller så får man badebleier fra 6 eller 7kg. Her får man hvertfall kjøpt dem på meny.

Skrevet

Libero Swimpants 10 stk i en pakke som koster ca 45 kr på kiwi. Er med i bleieavtalen de også.

veldig kjekt hvis frøkna skulle bestemme seg for å bæsje mens dere bader. Da er det bare å kaste bleien istedet for å måtte vaske.

Skrevet

Jeg kjøpte badetruse på Barnas Hus i str 5-7 kg. Den kosta 179 kr. De har også truser i str 7-9 kg der.

Skrevet

du får kjøpt på babyshop

Skrevet

takk for svar alle sammen

vi har dessverre ikke babyshop her men barnas hus har vi

får kjøpe det til uka :)

Skrevet

Vi brukte svømmebleier(Libero, kjøpt på kiwi) på snuppa i starten da det gjerne kunne komme avføring mens vi var i vannet. Føler ikke at badebuksene holder like godt på avføringen, og snuppa har aldri vært hemmet av bleiene. Har gått på svømming med henne siden hun var 7 uker- er 2 år nå :-) Men det finnes også babybadebukser og badedrakter om du foretrekker det

Skrevet

Vær ops på at det i mange bassenger er påbudt med badebleie, som her på nordlandsbadet i Bodø. Her er badebleie med i babyens billett. (Libero swimpants)

Skrevet

Jeg mente selvsagt "vær obs.."

Skrevet

vil anbefale sånne frottebleier (sånt stoff somhåndkler er nesten) fra spar kjøp jeg. Koster 39,- for 3 stk og vi fikk kjøpe av hun som har svømmingen. D e svæææææært sjeldent babyer bajser i vann om tiss er d klor i vannet for.. syns de e kjempe bra :))) (kan vaskes)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...