Hera83 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Samboeren min er borte på jobb i noen dager, så nå må jeg lage middag til bare en person. Forslag?
vanillaface Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Dersom jeg skal spise alene kjøper jeg meg en middag fra fjorland og varmer i mikroen, spiser rett fra emballasjen i stua med beina på bordet og ser på en tåpelig serie:) Det er deilig tid det
Tante Bassa Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 I dag skal jeg ha fiskegrateng og fjorland poteter (som jeg varmer i micron). I går kjøpte jeg ferdig stekte pannekaker. I morra blir det en kyllingrett fra fjorland. Lenge leve latskapen.....hehe
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Kjøp ferdiggrillet kylling i terninger. Sleng på en panne med pasta. Sleng kyllingen oppi når pastaen er kokt sammen med litt grønnsaker av eget valg. Hell over litt matfløte, en klatt sennep, salt + pepper. Kok opp, smak til og nyt!!! Og for litt ekstavagansa, litt sprøstekt bacon på toppen...
Noah 21.05.08 :) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Når samboeren min jobber overtid pleier jeg og lage ommelett hiver i smårett bacon,løk,salt pepper, eller hva du måtte ønske, ved siden av har jeg hvitløksbaguett og en enkel salat.
*bubbs* Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg lager tunfisksalat, for det liker ikke han! Ellers er det utrolig lett å varme en ferdig-fiskegrateng i ovnen.
togutter-08og10 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Og hvis du ikke vil være så sunn, frossenpizza... Pølser i lompe er greit å lage til bare en. Salat med div grønnsaker, pasta og evt lylling, skinke, reker i? God middag..
UpsyDaisy Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes de glassene fra Unkle Bens er utrolig godt og lettvindt, ellers kan en skeie ut med en ferdigpizza, Wok er deilig, grillkylling, pasta... Har sjømann så lager ofte middag til bare meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå