baby4rocket Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei, jeg er 9+3 or fryktelig svimmel. Noen som har råd mot dette?
*Super*Mamman* Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Svimmelhet under graviditet skyldes oftest lavt blodtryk. For å få opp blodtrykket kan du drikke masse, slik at blodvolumet øker.
Tita&Tage Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Mulig du har lav hemoglobin. Eller lave jernlagre... Få legen til å sjekke det. Kommer seg ofte raskt etter jerntilskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå