PAVEEL Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 jeg har en som blir 4 i slutten av mars og en på 18 mnd.... er gravid på ny, ikke planlagt, men like velkommen likevel... men allerede nå tenker jeg litt på hva i all verden jeg har gitt meg ut på!! 18 mndingen er en skikkelig mamma dalt...tror han kommer til å bli av den sjalu typen... han hadde også kolikk når han var liten og var en veldig utilpass baby til han var året... krysser fingrene for at nestemann er rolig og bedagelig anlagt som han største jeg har..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg venter nr 3... Vi har liten plass og ikke bil, så du kan tro jeg gleder meg mange ganger hehe. Men det skal gå bra! Jeg har ei jente som blir 7 før lilletassen kommer og gutten min blir 2 nå i mars. Hatt prøvelser med begge, men lillegutt var en veldig behagleig og rolig baby. Satser på en sånn til Lov å håpe hvertfall.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 jeg venter også nr 3 eldstemann blir 5 i des og minstemann er nettopp blitt 2 år:) så det blir spennende dette her:)
Trulte76 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg venter nr 3 dvs blir min 3. og samboer sin 2. og vår første fellese..så da får vi 4 til sammen hehe. Mine jenter bor fast med meg, menst sønnen hans bor fast med mora, så han er ikke er så veldig mye da. Men på det meste blir det 4 unger ja hehe Så mine er 9 og 6 år og hans sønn blir snart 4 år..
*tornerose* Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Heia :-) Jeg venter også nr. 3. Har 2 jenter fra før, ei på 4 og ei som nettopp har fylt 2 :-) Tenker også tanker på at dette kommer til å bli travelt og hva er det vi har begitt oss utpå, men jeg gleder meg KJEMPE masse :-) Tror det har mye med hvordan en gjør det til selv :-) Så dette skal gå så bra så :-) Vi har jo nettopp bygget oss hus så rom har vi nok av og jobber har vi begge to så økonomien er også ok. Var på barselbesøk hos ei venninne i går og ble da varm og glad inni meg og ser virkelig frem til en ny baby :-) Men har bestemt oss for at dette blir sistemann så nå får vi bare nyte tiden fremover :-D Hva med dere andre? Planer om flere eller vet dere at det er stopp nå? Klem fra
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Her blir det også nr 3. Har to gutter på 4 og 2 år fra før. Og dette blir sistemann hos oss også.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Jeg venter også nr 3, har 2 gutter på 4år og 15mnd. Gleder meg masse ;O)
;-))) Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Venter nr 3 jeg også. Minste har akkurat fyllt 1 år.. Det blir hektisk! Garantert siste det her..
Bella Swan Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jeg venter også nr 3. Jenta mi blir 6år i sommer og minstemann er nettopp blitt 3 år.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 venter også nr 3 =) har en gutt som er 3 år og 5 mnd og ei jente som er 6 mnd...ikke planlagt denne gangen må jeg få si, men men...gleder meg =)
Deneb Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Vi har en gutt på 11 år og en datter på 15 mnd., så dette blir nummer tre for oss også. Nå har jeg drømt hver natt i en uke at det blir tvillinger, så kanskje bilen må byttes ut i en med flere seter ) Det må den nok uansett etterhvert, for vi har nok ikke tenkt til å gi oss helt etter denne heller ;o)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Var vi her sammen sist også LilleMy? Siste her i gården hvertfall, selvom mannen ønsker seg enda en etter denne. Blir i såfall leeenge til
Nr3påG3jenter:) Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Venter nr 3, 2 jenter -05, -06 og nå en jente til i Juli!
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 jeg har også drømt hver natt den siste uka at det er tvillinger :S blir spennende,skal på ul i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå