Gå til innhold

er dette mye eller lite .... ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mathea la på seg 315gram på 3uker. Så nå sier både mamma og svigermor at jeg burde begynne med Nan fordi dette er altfor lite.

Helsesøster sa det var kjempefint .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var vanlig at dabyer la på seg mellom 100 og 200 gram i uka jeg, ergo din er normal..

Skrevet

mamma maser om det, svigermor, veninnene mine...jeg blir gal... HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL ....... og mannen min blir forbanna på dem ....

Skrevet

Stol på deg selv og helsesøster!!!

Mødre og svigermødre tror ofte at de vet sååååå mye bedre enn mamman til bebien....

Skrevet

Hvis hun er født 25.10 så skal vektøkningen ha flatet litt ut. 315 gram på tre uker etter 3mnd alder er kjempefint og (ifølge boka mi) over gjennomsnittet på 95 gram/uka, de skal jo ikke vokse like fort nå som da de var nyfødt.

Skrevet

Når det kommer til mat til babyer har mye forandret seg. Si at du forholder det til hs, og om de har noen innvendinger får de heller vere med.

Skrevet

så lenge helsesøster sier det er bra så må du høre på henne og ikke din mor og svigermor!

jenta mi gikk bare opp 450 gr på 6 ukers kontrollen, og det var i utgangspunkte lite sa hs...men så regner de med fra vi kom hjem og da var jo vekta rundt 3300 gr... var på kontroll uka etter og da hadde hun gått opp 120 gr, og det var hs fornøyd med....så lenge de går opp over 100 gr i uka så er de fornøyde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...