babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Kjøpt en body t spiren min. Som d står: jeg har verdens tøffeste onkel. På. dn va litt stor da.e da alt for tili og kjøp..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hehe. Har vært på nippet å kjøpe noe sjøl, men gubben stoppa meg! Jeg får lov å kjøpe en liten ting om alt ser bra ut etter ul på tirsdag En liten lysegul sparkebukse eller noe
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Hehe,sparkebuksa har eg og lyst og kjøpe..men så e d kjønn da.får eg gut trur eg kommer t og kjøpe my lyseblått og blått. Bodyn idag var grønn.va ei spes grønnfarge.
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Åsså kjøpt æ en body til minste jenta mi som d står: pappaen min er sterkere enn pappaen din. Stilig:-D
Trulte76 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 er på besøk fra 2. trimester jeg da Ja det kan være vanskelig å dy seg er jo 6 år siden sist svangerskap med meg..så jeg har jo omtrent ingen ting fra de 2 førtste , kanskje litt klær, men ikke mye.. MEN jeg har enda greid å holde meg..er 13+3 idag..så håper jeg har vett til å vente til den ordinære UL..
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Flink du da:-) e så arti og kjøpe babyklær syns eg.og barneklær sjenerelt.ska på tidli ul snart,en plass som har mer butikka,og ser vel my fint på h&m tenke eg.ska holde meg unda babyavd,men finne vel MYE fint t 3 jentan min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå