Gå til innhold

Hahaha elsker denne her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal sende den til noen amrikanske venner, selv om den siste er litt i mot norge..

 

 

Temperatures

 

+15°C / 59°F This is as warm as it gets in Norway, so we’ll start here. People in Portugal wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan.

 

+10°C / 50°F The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens.

 

+5°C / 41°F Italian cars won’t start. The Norwegians are cruising in cabriolets.

 

0°C / 32°F Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker.

 

-5°C / 23°F People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbecue before winter.

 

-10°C / 14°F The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves.

 

-20°C / -4°F The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here.

 

-30°C / -22°F People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors.

 

-40°C / -40°F Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands.

 

-50°C / -58°F Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather.

 

-70°C / -94°F The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training.

 

-183°C / -297.4°F Microbes in food don’t survive. The Norwegian cows complain that the farmers’ hands are cold.

 

-273°C / -459.4°F ALL atomic and subatomic particle movent halts. The Norwegians start saying "Faen, it’s cold outside today."

 

-300°C / -508°F Hell freezes over, Norway wins the Eurovision Song Contest.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha - fikk meg en god latter nå, takk!! :)

 

Ironien er jo at vi nordmenn nesten ikke tåler kulde, vi pakker oss jo inn i 3 lag med ull innerst når det blir 0 grader, mens engelskmenn f.eks. går med shorts i +5 bare det er blå himmel og sol! (yes, så det med mine egne øyne da jeg studerte der borte - jeg var alltid den som gikk rundt og frøs, de andre i t-skjorter skjønte ikke hva jeg klagde etter jeg som kom fra Norge!! :o)

Skrevet

Jeg bor for tiden i verdens varmeste land, her går folk i bobblejakker da det er 20 +, fikk meg en god latter første gang jeg så det, men nå fryser jeg så fort tempraturen synker under 25 grader..

 

Joke`s on me. hehhehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...