ZamZam Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Lurer på om jeg skal sende den til noen amrikanske venner, selv om den siste er litt i mot norge.. Temperatures +15°C / 59°F This is as warm as it gets in Norway, so we’ll start here. People in Portugal wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan. +10°C / 50°F The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens. +5°C / 41°F Italian cars won’t start. The Norwegians are cruising in cabriolets. 0°C / 32°F Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker. -5°C / 23°F People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbecue before winter. -10°C / 14°F The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves. -20°C / -4°F The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here. -30°C / -22°F People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors. -40°C / -40°F Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands. -50°C / -58°F Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather. -70°C / -94°F The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training. -183°C / -297.4°F Microbes in food don’t survive. The Norwegian cows complain that the farmers’ hands are cold. -273°C / -459.4°F ALL atomic and subatomic particle movent halts. The Norwegians start saying "Faen, it’s cold outside today." -300°C / -508°F Hell freezes over, Norway wins the Eurovision Song Contest.
Sivalur Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hahahahaha - fikk meg en god latter nå, takk!! Ironien er jo at vi nordmenn nesten ikke tåler kulde, vi pakker oss jo inn i 3 lag med ull innerst når det blir 0 grader, mens engelskmenn f.eks. går med shorts i +5 bare det er blå himmel og sol! (yes, så det med mine egne øyne da jeg studerte der borte - jeg var alltid den som gikk rundt og frøs, de andre i t-skjorter skjønte ikke hva jeg klagde etter jeg som kom fra Norge!! )
ZamZam Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bor for tiden i verdens varmeste land, her går folk i bobblejakker da det er 20 +, fikk meg en god latter første gang jeg så det, men nå fryser jeg så fort tempraturen synker under 25 grader.. Joke`s on me. hehhehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå