**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Blir så forvirret, noen sier det er et must, mens andre sier en ikke trenger det. Feks Reima er jo ganske dyre...men fine... (Går i barnehage.)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Har en troll dress som blir til vårdress. Synes den er helt topp. I Bergen er jo det sjelden tørt. Har en ikke vårdress så blir du putta på regntøy 80% av tiden, og det er litt klamt å bruke synes gutta mine. Finnes jo rimelige vårdresser som holder skitt og fukt ute.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Snuppa på 2 skal iallefall få vårdress, så ja jeg mener at hun trenger det. Greit å ha noe som gjør at man ikke blir våt og sølete på alt innetøyet. Og som er vindttett osv. Og i lengden så blir jo regntøy klamt osv.
To trollunger + en spire Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Vi har to dresser. En vår/høst dress og trolldressen som kan brukes til våren. Synes det er greit å slippe regntøy så lenge det ikke regner.
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Vi har trolldress med uttagbart ullfor så han har vinter/høst/vårdress i ett Veldig veldig fornøyd med den dressen altså.
Franz Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Veldig praktisk med en dress å ha utenpå yttertøyet,fins mange fine som ikke er så dyre.Reflex sine er bra synes jeg,tror jeg betalte ca. 300 ifjor
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Ser mange har Troll dress. En blir altså ikke klam i den?
dama Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 kidsa har "vårdresser" og vanlig parkdresser med for som kan tas ut.. greit å ha begge deler, for da har de godt med skift på våren også.. ja, det er kjekt å ha vårdress.. men man kan også klare seg fint med en overtrekksbukse..
Mamma2OO5 Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Åh ja for meg er det et must. Kjøp HH tror ikke de er så dyre... Jeg har HH parkdress til gutten min og den er helt fantastisk!!
Solitude Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Mine barn bruker vårdress, er jo veldig kjekt å bruke de syns jeg. De går i barnehage og de blir godt brukt, bruker de også om høsten Har aldri kjøpt Reima dresser pga. prisen er for høy mener jeg. Men har vært fornøyd med HH dressene i noen år nå
temine Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Kjøpte reflex sin i fjor jeg. 249 kr for en med tynt fleecefor inni. Har fungert helt supert!!! Veldig fornøyd med det kjøpet. Har brukt den vinteren ignennom og...med ullbukse og ulljakke fra nøstebarn innom. Har ikke vært våt og ikke kald. Tror jeg kommer til å kjøpe en ny en av samme merket når denne blir for liten. Hadde det vært mye kaldere enn hva det var i venter vet jeg ikke om den hadde holdt altså, men med ull fra innerst har det gått helt finfint:) Tulla mi hadde bare regntøy første året, så var godt fornøyd med en høst/vårdress i tillegg nå. Ikke 100 % nødvendig, men veldig praktisk.
Mom2Two Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes faktisk det er et must med vårdress til så små barn. De er jo veldig aktive og mye ute, og kjedelig alltid å gå med regntøy, det blir klamt og også kaldt. Vi har ReimaTec vår/høstdress. Det fine med å ha en slik dress, er jo at du kan ha en hel fleecedress ved siden av, så kan man bruke den som "krisedress" på vinteren om den andre er til vask. Vi ville ikke greid oss uten i hvert fall. Bruker vårdress kanskje fra midten av mars/april-oktober. Selvsagt ikke på varme sommerdager da eller når det regner masse.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 vår har vårdress fra reflex til 299,-. Brukt den masse!!!! I hele høst, vinter og nå til våren vil den bli brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå