Kvitrebekk Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvor lenge brukte babyene deres disse størrelsene?
HoneyBee <3 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har nettopp begynnt å pakke bort klær i 56, og gått over til 62. Snuppa er snart 3 mnd.
Mamma'n til lille David Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 min gutt måtte begynne med strl 62 når han var 5 uker..han er 7 uker nå og passer strl 62 fortsatt en stund til. Men han var stor når han ble født og kom seg ikke inn i 50 klærne.
maria isabell Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 ulikt noe 62 var for lite når hu var 1 mnd og noe akkurat passe...hu brukte vel 56 t hu var 1 mnd og 62 t hu var 2 mnd...men størrelsene er så ulike fra butikk til butikk..
~\/ero~ Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Sønnen min brukte str 56 til han var 4 mnd. Da begynte vi med str 62 etterhvert. Det bruker han enda, nå er han 6mnd.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Snuppa her er straks 3 mnd og vi har begynt å gå over til str 68 i noen typer klær
alvis Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Jeg pakket vekk størrelse 56 da han var ca 2 mnd og har brukt 62 frem til idag. Han er 5 mnd nå.
camosilla Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Begynte med str.62 i helga, passer fortsat enkelte plagg i str.56. Blir seks uker på lørdag.
Mamma til snart 4 Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 jenta mi er 4 mnd og bruker 62 har brukte det en stund nå. 56 pakker jeg vekk når hun var 8-9 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå