Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Og hva kjøper dere? Hva pynter dere med?? I need many ideas...:-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Påske?? Nå?? Det er jo leeeeeeeeeenge til jo.... Selv pynter jeg ikke til påske, men det må da vel holde å pynte første helga, palmesøndagen, med gule kyllinger
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Jeg pynter heller ikke til påske..
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg pynter ikke noe særlig, bare en løper farmoren min har brodert og kanskje gule lys... Men det gjør jeg ikke før eventuelt palmesøndag... Hvis jeg ikke er opptatt med å føde da...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg pleier ikke å pynte til påske. Men når jenta er et par år gammel burde man vel kanskje begynne å lage litt ekstra rundt påsken også. Men kyllinger , harer ol... Jeg ser ikke påsken som relgiøs høytid, men som en vårfest hvor familen samles og man drar ut på tur. Det er viktigst for meg. Ikke pynten.
Phantom´ Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Vi pleier å være på fjellet i påsken, og da pynter vi når vi kommer frem dit. Er vel gjerne "palmelørdag" det da. Eggene fylles samtidig. I år blir vi hjemme og venter på baby, men vi får vel pynte litt. Men tror ikke vi starter like tidlig. Onsdag kanskje?
Leirha Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Pynter ikke til påske, kun til jul. Og uansett så er det leenge til påske.. er det ikke?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 haha aldri. Er som regel på fjellet, men i år blir det nok Oslo-påske MED baby. Hjelp, rart å tenke på.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 pynter man til påske?? hehe.. aldri gjort.. pluss at det er jo 1 mnd til påske
*Mamma-i-Mars* Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 pynter ikke til påske, har ikke tenkt å gjøre det før ungen er ett par år...pynter ekstra masse til JUL!!! jula er d kjekkeste jeg vet om nesten..
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Palmesøndag er vel passe. Da tar ihvertfall jeg fram en løper, noen kyllinger, kjøper gule tulipaner og maler påskeegg med barna. Virker som det er like vanelig å ikke pynte til påske. Har vel mye med at mange ikke er hjemme til påske.
Lykken_er_tre Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Pynter ikke til påske. Orker ikke alt det der dill dallet og rotet, men er veldig koselig når vi kommer på fjellet til foreldre og svigerforeldre på hytten. Men her nede i byn der våren og solen er begynt å titte frem...nei takk.
Supertea Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Pynter ikke til påske. Pleier ikke å feire det egentlig.
HEMMELIG!!! Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Pleier ikke pynte til påske, reiser som regel på fjellet. Men tar kanskje inn noen kvister (er det bjørk) som får fine blader, eller gåseunger...
Mollika77 Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 pynter ikke så veldig mye....men en gul blomst/tulipaner og kvister av gåsunger(seljetre) syns jeg er koselig, den helga det er palmesøndag er vel passe å bynne?
LadyLuck & Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 Må bare spørre... når er påsken i år egentlig (følger ikke så mye med på sånt) bare vet at det mest sansynlig er mindre personell på KK i påsken (som alle andre høytider)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå