betty74 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Ammer dere først eller etterpå eller separat. Og hvor fort går dere opp i str. på posjon. Ga henne en ts grøtpulver i dag tidlig ( nærmest i affekt etter å ha matet annenhver time de siste nettene). Ser ut til at det har gått fint... Hun fikk maisgrøt, tipper ca halvparten gikk ned..
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg økte grøtporsj jevnt og trutt. Dvs at når han spiste hele smaksprøven og tydelig var interessert i mer så økte jeg på med ei ts grøtpulver til. I løpet av ei uke var vi oppe i en halv porsj, og full porsj etter 14 dager. De fleste kveldene spiser han opp all grøten el det er noen små skjeer igjen. Med ammingen må du nesten finne ut din egen måte å gjøre det på. Dersom du ønsker å beholde god produksjon bør du nok gi babyen pupp før grøt. Jeg har gjort det slik, men jeg lar det gå en liten stund etter ammingen før jeg gir grøten slik at han ikke er mett i utgangspunktet. Så får han pupp igjen på sengekanten før han legger seg. Men som sagt du finner nok din måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå