Gå til innhold

Endelig noe på gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lang søvnløs natt - med 19 rier på 4 timer... ca 12-15 min mellom hver... fra kl. 00.40 - til kl. 04.40 - da roet det seg - og jeg sovnet...

Våknet i 6 tiden - og var så skuffet over at jeg ikke kjente noe mer... Nå har jeg hatt Lakser Olje i kjøleskapet i 3 dager og utsatt og utsatt det - slik at ting skal få starte selv.. men nei da...

Kl 06 tok jeg 1 ss.

40 min senere måtte jeg litt på do...

samtidig fikk jeg så dårlig samvittighet - at jeg like godt kastet opp lit for å forsøke å få ut igjen litt olje... men uten stort hell tror jeg...

kl. 08 - altså to timer etter inntak av Ricinus oljen som den egentlig heter - Måtte jeg på do igjen.. ikke noe magesmerter - det bare rant ut...

Så begynte riene etter på.

Fra kl. 09 til 10.11 var de regelmessig med 12 min mellom hver. Da gikk jeg og la meg, for jeg var så utrolig trøtt...

Våknet av smerter rund 12.30

Nå har jeg regelmessige rier som minker hele tiden.. det presser nedover i livmoren og gjør takvis vondt i ryggen... er nede 6 min nå - så nå ringer jeg snart Storken (føden)

Skal få føde i vann om allt går fint :)

Gleder meg til endelig å se babyen vår. :-)

Ps.. jeg vil ikke anbefale lakser olje hvis man er plaget med dårlig mage fra før - eller hvis man ikke er over tiden. Selv er jeg 9 dager over termin.

Heller ikke ta mer enn 1 ss - for da får man bare knip i tillegg kan jeg tenke meg :-)

Nå skal vi spise litt - ringe føden - og så drar vi...

Kanskje blir han født i dag - 20.02.2008 - (stilig dato egentlig)

Fullmåne i natt og måneformørkelse... :-)

Ville bare dele opplevelsen med dere!

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, håper den kommer i dag da :-)

Hvis ikke så er han vel garantert ute i løpet av 21 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...