Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er jo egentlig alt for tidlig til og teste .. venter ikke ikm før 27.., men pga formen min de siste dagene testet jeg uansett.. kanskje jeg hadde blødd under første mnd eller noe.. testen ble tilslutt negativ.., men var en svak strek første 30 sekundene eller noe.. Da så jeg tydelig at det begynte og danne seg en strek helt øverst.. men forsvant som sagt.. Noen som har testet så tidlig før?? Fått nesten positiv og testet tydelig positivt etter noen dager igjen??
alvis Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg testet 4 dager før IKM og fikk svak strek som forsvant etter en stund. To dager etter IKM var streken kjempe svak, så vitt jeg så den og 7 dager etter IKM var testen definitivt positiv.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Takk for svar.. Har ikke akkurat de store forhåpninger om at jeg er gravid.., men var bare så merkelig at det kom en sval strek som forsvant igjen.. =)
litakine og Theodor Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg fikk svak strek, og var gravid, men den forsvant ikke igjen da, men så vidt synlig... test om en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå