Gå til innhold

Ekstreme luftsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ekstreme luftsmerter? Hver ettermiddag de siste dagene på jobb har jeg begynt å få så fryktelig vondt i magen. Regner med det er luftsmerter ettersom jeg blir oppblåst og merker utover ettermiddagen/kvelden at det var snakk om luft, ja :-)

Hva kan jeg gjøre annerledes/spise annerledes for å mildne dette? Jeg drikker mye vann, men kan ikke bevege meg for mye pga forkortet livmorhals.

Det er så vondt at jeg må nesten gråte altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.

Deler ikke erfaringene dine akkurat nå, men ville bare si at jeg vet hvor forferdelig vondt det kan være.

Etter ks med narkose for mange år siden hadde jeg sånne luftsmerter at jeg trodde jeg ikke skulle stå det over.

God bedring. Håper noen har noe lurt å komme med.

Skrevet

jeg har hatt endel luftsmerter i svangeskapet. i går blant annet når jeg skulle hjem fra jobb var jeg så oppblåst og full av luft at det var utrolig vondt. det som hjelper på meg, og som jeg gjorde i går, er å spise en biola youghurt hver dag. i tillegg går jeg en tur hver dag. så etter en youghurt og en rolig gåtur etter jobb i går følte jeg meg som et nytt menneske. ser at du skriver at du ikke kan bevege deg så mye så vet ikke om du kan går tur. men prøv ihvertfall biola. er supert for min del

Skrevet

Sliter også med mye luft i magen. Høres veldig rart ut dette her, men jeg bruker å stille meg på alle fire, evt. albuene istedet for hendene... Står jeg slik en liten stund (du kan også massere magen forsiktig når du står slik) så kommer en del av luften ut...

For meg hjelper det å drikke masse vann og å holde meg borte fra grønnsaker som blomkål, bønnespirer, kål, brokkoli, løk osv...

-air

Skrevet

Tusen takk for svar. I og med at jeg helst ikke skal gå tur skal jeg forsøke meg på Biola. Satser på at det hjelper :-)

Skrevet

Er ikke biola mer for fordøyelsen??

Du må prøve siloxan-tabletter, fåes kjøpt reseptfritt på apoteket.. Disse kan mad fordel tas av gravide.. De har reddet meg i begge svangerskapene mine, fungere veldig bra!! De løser opp gassen i tarmen og du merker bedring etter bare 10 min..

Skrevet

slår det deg ikke at du spiser noe du reagerer på?????

Gå til en naturterapeut(ikke nødvendigvis homeopat-de har ikke samme kunnskap og teste metoder..) Allergier slår ut på blodprøver hos legen, mens intoleranser kan ikke påvises hos lege. Det er mer og mer av folk med intoleranser. Selv takker jeg gud for at jeg gikk til en naturterapeut- jeg har fått et nytt liv!!!!

Skrevet

Takker igjen!

Jeg har faktisk vært til utredning for matintoleranse. Fant ut at jeg reagerer mest på banan (!). Dette gjorde jeg for et par år siden, og jeg må si det hjalp meg ikke allverdens. Jeg la om hele dietten, droppet sukker og alt jeg reagerte på, bakte egne brød etc. etc.

- de tablettene tror jeg jammen jeg skal ha klar i vesken min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...