Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Beklager at du ikke har fått pakken ennå, men jeg har surret litt med sende datoen Sender pakken din i dag så håper du har den før helgen hvertfall Klem fra din hemmlige hobbyvenn
tasah Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Pakken kom i dag!! Tusen takk for 2 nøster kjempeflott og ikke minst spennende garn!! Nydelig blåfarge, gleder meg til å strikke noe fint av de Men du gav meg ikke akkurat noe hint om hvem du kan være, har du et hint å komme med?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Så flott at pakken falt i smak da ) Jeg er nemlig så langt fra strikke dame man kan komme tror jeg, så jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle finne på ;o) Håper virkelig du kan bruke det til noe ) Beklager at det ikke kom noen hint, jeg hadde tenkt å lage et ordentlig kort å skrive noen ord, men siden jeg hadde blingsa med daton ble jeg litt stressa å bare sendte gaven avgårde, for den er det hvertfall 1 uke siden jeg fiksa ) hihihi men hadde jo såååå god tid trodde jeg ) Tja hint, jeg er nybakt 2 barnsmamma til en av hvert kjønn og den eldste ble akkurat 2 år ) Driver med scrapping og kort laging )
tasah Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Garnet skal jeg nok bruke til noe flott ja, skal tenke litt på hva jeg skal bruke det til, veldig fint å bruke til pyntekant for eksempel Kan du vere snuppelure 74 mon tro?
snuppelure 74 Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Fillern ga jeg deg så lette hint altså ;o) hihihihi Ja det er nok meg ja )
tasah Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, ja sånn går det Hadde kanskje klart det uansett etter at lenej la ut lista her da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå