Gå til innhold

tasha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at du ikke har fått pakken ennå, men jeg har surret litt med sende datoen :( Sender pakken din i dag så håper du har den før helgen hvertfall :)

Klem fra din hemmlige hobbyvenn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakken kom i dag!!

Tusen takk for 2 nøster kjempeflott og ikke minst spennende garn!! Nydelig blåfarge, gleder meg til å strikke noe fint av de :)

Men du gav meg ikke akkurat noe hint om hvem du kan være, har du et hint å komme med? :)

Skrevet

Så flott at pakken falt i smak da :o)

Jeg er nemlig så langt fra strikke dame man kan komme tror jeg, så jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle finne på ;o)

Håper virkelig du kan bruke det til noe :o)

Beklager at det ikke kom noen hint, jeg hadde tenkt å lage et ordentlig kort å skrive noen ord, men siden jeg hadde blingsa med daton ble jeg litt stressa å bare sendte gaven avgårde, for den er det hvertfall 1 uke siden jeg fiksa :o) hihihi men hadde jo såååå god tid trodde jeg :o)

Tja hint, jeg er nybakt 2 barnsmamma til en av hvert kjønn og den eldste ble akkurat 2 år :o)

Driver med scrapping og kort laging :o)

Skrevet

Garnet skal jeg nok bruke til noe flott ja, skal tenke litt på hva jeg skal bruke det til, veldig fint å bruke til pyntekant for eksempel :)

Kan du vere snuppelure 74 mon tro?

Skrevet

Fillern ga jeg deg så lette hint altså ;o) hihihihi

Ja det er nok meg ja :o)

Skrevet

Hehe, ja sånn går det :) Hadde kanskje klart det uansett etter at lenej la ut lista her da men..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...