Piipii Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Etter en samtale med helsesøster og sovekarin har vi nå bestemt at lillemann ikke får mere mat på natten. Så lurte på om dere som har vært igjennom dette kunne dele litt erfaring med meg. Hvordan gjode dere det? Hvor land tid tok det osv. Blir veldig takknemlig for svar, syns dette er litt vannskelig:( Han er forresten litt over 6 mnd
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Kevin var 8 mnd da vi sluttet med nattmelk. var to netter med hyl og gråt, inn og ut av rommet, syning og trøsting. tok bare 2 netter så sov han natten gjennom
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Tittei!! Jeg forteller gjerne!!! Hos oss tok det 2 netter... Jeg syntes det var utrolig slitsomt å løpe til-og-fra, så jeg sto opp istedet. Forberedte meg på å være våken i 4-5 timer... Kokte meg en kopp te og vasket klær og hengte opp... Tørket støv og koste meg... Da var det mye enklere å høre at han gråt. Gav han litt vann av og til og smokken... FOR ALL DEL:::: Ikke ta han opp!!! Da kommer det til å ta et halvt århundre før det går over. Nå er poenget at han skal sove hele natten, og da må dere ha han der han skal være. Bare "hold on, be strong" som Maria synger, det tar kort tid, går fort over og blir helt fantastisk deilig etterpå!!! Lykke til!! Stor klem
Piipii Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for at dere fortalte litt:) Når fikk h*n siste og første måltidet?
Miss L å di Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 jeg tar med en flaske når jeg legger meg, og da får han ikke mer før i 8-halv 9 tiden.
Piipii Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Ser at de andre her er 8 mnd og sånt, kanjse det er for tildlig for lillegutt her. Han har akkurat fylt 6 mnd.
Piipii Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2008 Dytter en gang på denne her jeg. Trenger å høre litt til før jeg tar det store skrittet hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå