Gå til innhold

Babyen til venninna mi kan alt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av venninna mi i går og hennes 7 1/2 mnd gamle sønn. Han krabber, sitter og går (hvis han blir holdt).

Min lille gutt på 6 mnd kan ikke rulle engang...

Vet at det er veldig individuelt. Men blir litt engstelig når jeg ser hva han andre kan i forhold til min egen sønn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier selv, dette er VELDIG individuelt!! Hvis du er veldig usikker ta kontakt med helsestasjonen. Men jeg er ganske sikker på at de vil si at alt er normalt. Her var storesøster ganske treg, hun gjorde ikke noe før hun visste at hun kunne det ( krabbe, gå, snakke), men når hun først krabbet 11 mnd gammel var det lite prøving og feiling - da kunne hun det. Og når hun begynte å snakke, snakket hun i setninger omtrent med det samme. Trøst deg med at du har en langt mer behagelig hverdag enn venninnen din. dessuten er det mye som kan skje på 6 uker.

Lykke til:-)

Skrevet

Min første ville ikke noe han heller. Likte ikke å ligge på magen, ville ikke rulle osv. Han krabbet heller ikke skikelig, men dro seg frem på magen. Men han gikk nesten nøyaktig på ett års dagen, og pr.idag er han en av de beste på sitt trinn i de fleste sportsgrener. Aktiv og flink!

Jeg følte akkurat som deg, for på min barselgruppe var det en som krabbet ved 5 mnd alder, som gikk når han var noe over 9 måneder (HS sa det var helt spesielt)-men det var jo naturlig å sammenligne seg.

Men når jeg fikk andremann, som var akkurat like bedagelig anlagt,- visste jeg at dette var normalt, og slo meg til ro med det-koste meg heller med rolige dager med lillemann. Salig er denne tiden, man skal snart nok få løpe etter dem hele tiden ; )

Skrevet

slapp av - dette er jo så individuelt som du sier selv. Da jeg var liten krabbet jeg ikke i det hele tatt, satt bare på rompa og pekte på ting jeg ville ha. Gikk ikke før jeg var 15 mnd, og da fikk jeg også min første tann:) bedagelig anlagt...hehe. Er til gjengjeld kjempeutålmodig og full av pep nå som voksen, tar igjen:)

Min lillegutt rullet ca v 5,5 mnd, venninnen min sin baby på 6 mnd ruller heller ikke ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...